Dumáljunk a fotókról

Az Indafotó oldal fotósaink élménybeszámolóit, történeteit, ötleteit, sztorikat leíró Blogja.

Friss topikok

  • PINGU: @dino*: Kristálytisztán értettem minden szavadat. Világos volt mint egy álom. :) (2011.01.05. 18:10) Habkönnyű rémálom Pingutól
  • dino*: @Agneta: Örülök, hogy tetszett, örülök, hogy megoszthattam... és még jobban örülök, ha továbbítás... (2010.12.28. 01:30) Karácsonyi mesekönyv
  • Evaneni: Kedves Dino, Orulok, hogy minden jol vegzodott, es megkonnyebbulten dolhetsz hatra kedvenc foteled... (2010.12.22. 21:32) Fotózni nem mindig veszélytelen
  • Agneta: Te jó ég :)Nincs más szó rád, mint a polihisztor :D Az egy dolog hogy a képeid fantasztikusak. Na ... (2010.12.10. 21:48) Böbetke a vásári forgatagban
  • xlator: @WadWanda:De, most már működik, és ez a lényeg! (2010.12.01. 04:57) Be vagyunk havazva

Linkblog

Szentendre

Az én világom

Nincs megjeleníthető elem

Xlator blogja

Nincs megjeleníthető elem

Simon Tibor Remekműve

2010.11.22. 21:25 xlator

Simon Tibor remekműve

 Rettenetes nagy szeretettel ajánlom figyelmébe mindenkinek (aki még nem látta azoknak főleg) Tibor barátunk szerintem legcsodálatosabb fotó sorozatát, a Fiumei úti sírkert című albumát. Azzal kezdeném, hogy egy fantasztikus nagy csodát hozott az indafotó oldalára, két szempont alapján: 

- az első, hogy a fotóihoz zeneanyagot társított és nem is akármilyent, szinte könnycsepp csorgatóan tökéletesen passzolót.

- a második, hogy olyan albumot hozott létre, ami kompromisszumok nélkül kizárólag egy témát ölel át.

Arról nem is beszélve, hogy micsoda fotók szerepelnek ebben az albumban. Nos, nem ömlengek tovább, én azzal szerettem volna tisztelegni Tibor érzelem világa előtt, hogy összeépítettem a fotókat és a zenét. Remélem tetszeni fog.

 

3 komment

Címkék: fotóblog szobor temető úti mindenszentek halottak napja kápolna síremlék vlm fiumei sírkert

A bejegyzés trackback címe:

https://indafotorafel.blog.hu/api/trackback/id/tr522466595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Evaneni 2010.11.23. 18:29:32

Sokszor megneztem mar ezt az albumot, nagyon szep. Remelem, Tibornak is tetszeni fog ez az osszeallitas.

xlator 2010.11.23. 18:46:02

@Evaneni: Jelentem tetszett neki. És én örültem, mert persze kicsit féltem, hogy vlm_ esetleg ezt nem szerette volna így látni.

vlm_ · http://vlmworld.com 2010.11.23. 20:21:35

Borzasztóan meghatott a videó. Egyrészt, mert olyan volt így filmbe varrva, mintha életre kelt volna. A másik a zene volt. Rahmanyinovot nagyon szeretem és bevallom őszintén, jobb választás volt, mint az én Mozartom. nagyon hálás vagyok Xlator a munkádért, igazi ajándék! Köszönöm!
süti beállítások módosítása