Dumáljunk a fotókról

Az Indafotó oldal fotósaink élménybeszámolóit, történeteit, ötleteit, sztorikat leíró Blogja.

Friss topikok

  • PINGU: @dino*: Kristálytisztán értettem minden szavadat. Világos volt mint egy álom. :) (2011.01.05. 18:10) Habkönnyű rémálom Pingutól
  • dino*: @Agneta: Örülök, hogy tetszett, örülök, hogy megoszthattam... és még jobban örülök, ha továbbítás... (2010.12.28. 01:30) Karácsonyi mesekönyv
  • Evaneni: Kedves Dino, Orulok, hogy minden jol vegzodott, es megkonnyebbulten dolhetsz hatra kedvenc foteled... (2010.12.22. 21:32) Fotózni nem mindig veszélytelen
  • Agneta: Te jó ég :)Nincs más szó rád, mint a polihisztor :D Az egy dolog hogy a képeid fantasztikusak. Na ... (2010.12.10. 21:48) Böbetke a vásári forgatagban
  • xlator: @WadWanda:De, most már működik, és ez a lényeg! (2010.12.01. 04:57) Be vagyunk havazva

Linkblog

Szentendre

Az én világom

Nincs megjeleníthető elem

Xlator blogja

Nincs megjeleníthető elem

Három kép, három téma

2010.11.21. 07:13 xlator

  Ma reggel, elérkezetnek láttam az időt, hogy írjak valamit. Kiválasztottam három olyan fotót, ami érzéseket váltott ki belőlem. Az elsőt még tegnap találtam, rögtön tudtam, hogy írni fogok róla, és ahogy a kedevencelési mutatója ál nem csak nekem tetszik.

Gomba68 tűzte fel ezt a kedves hangulatú fotót, melynek címe: Alkony áradáskor . Ahogy a képet néztem olyan romantikus, meleg nyári estés hangulatom lett, hogy csak nagyon sokára esett le a tantusz, hogy bakker itt kertek, házak álnak víz alatt.Gomba68: Alkony áradáskor

 


Komolyan mondom miután ezt a "felfedezést" tettem már kicsit szégyenlettem magam és már nem is volt olyan romantikus és meleg a kép. Tulajdonképpen hihetetlen,  hogy rövid időn belül két teljesen különböző érzelem váltódott ki ugyan attól a képtől. Éppen ezért gratulálok Robi!

  Nos, jöjjön a második kép, ami érzelmeket ébresztett. Tegnap csak úgy böngészgettem minden céltudat nélkül, (Tényleg ti, hogy keresgéltek az indafotón? Velem sokszor előfordult, hogy csak azokat nézem meg akik a kedvenc fotósaim, illetve a fotófalon jelentettnek meg képet. Nagy hiba! ) és rátaláltam Martelyman eme fotójára.Martelyman: DSC05459

 

Ismét jöttek a nyáron szerzett horgász élmények, eszembe jutott milyen érzés egy ilyen gyönyörű képet megcsinálni. Amikor szép helyen járok és sok olyan fotó van a gépemen amit a pici LCD kijelzőn nézve szépnek, jól sikerültnek találok, nagyon tudom várni az időt, hogy végre letöltsem a gépemre és gyerünk indafotóra fel! No de nézzétek inkább mennyire békés, háborítatlan ez a hely, a színek már bizonyítják, hogy sajnos nem csak a nyárnak, de lassan a színpompás ősznek is vége, és igen az érzelem végén a pont, a gondolat, hogy nemsokára szürke, fekete, sötét és színtelen lesz a természet.

  A végére hagytam kedves barátunk vlm egyik fotóját a rengetegből. Ez a fotó A hetedik a menyország (by Manóvezér) bevallom hiába néztem nem váltott ki semmi érzelmet belőlem, viszont elhittem, hogy igen a kép valódi (mennyire naiv vagyok) Valódi, mert Tibor saját kezűleg készítette, méghozzá egy másik fotó segítségével. Na, innen már kezdett nagyon érdekelni a fotó.

vlm: A hetedik a menyország (by Manóvezér)

Elkezdtem olvasni a hozzászólásokat, és mint az oly sokszor előfordult jókat nevettem, mert vlm barátunk (bár Ő azt állítja nincs írói vénája) olyan humoros kommenteket hozott ki a társaságból, hogy csuda. Mindezek után rájöttem, hogy nem csak a fotó kelt érzelmeket, hanem mi is generálhatunk másoknak érzelmet a fotóhoz, kommentjeinkkel. Tibor barátunk Nem csak remek fotós, de jól játszik a szavakkal.

Végezetül, hogy lezárjam, mai bejegyzésemet kérlek, titeket írjátok le ti is gondolataitokat, saját, vagy mások fotójáról. Fotóz, sztorizz, kommentálj!

 

 

13 komment

Címkék: gondolatok fotóblog élménybeszámoló érzelmek indafotó

A bejegyzés trackback címe:

https://indafotorafel.blog.hu/api/trackback/id/tr892462390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vlm_ · http://vlmworld.com 2010.11.21. 09:40:10

Bevallom régóta foglalkoztatott, hogyan lehet a kihasználatlan tereket hasznosítani. Ide tartoznak a templomok tornyai is. A harangot magasra kell tenni, hogy a hívek jól hallják a misére való felhívást. Viszont ott az a hatalmas üreg alatta, amiben csak egy kötélkanóc lengedezik önmagában. Ebből jött az ötlet, amennyiben garzonlakásokká alakítanánk a templomok tornyát, biztosan volnának hívek, akik közelebb költöznének az Úrhoz. Egy probléma maradt, mégpedig a kötél. Hamarosan jött a megoldás: amennyiben az emeletek födémének közepébe akkora lyukat fúrunk, hogy a kötelet végig lehet fűzni a harangig, akkor már meg is oldottuk a problémát.
A kép címe sem véletlen, a legelvetemültebb híveknek közvetlen a harang alatt a helyük, mert "a hetedik szint a mennyország".

Dolgozom további kihasználatlan helyek hasznosításán is. Amint elkészülök velük, megosztom a nagyérdeművel az elképzeléseimet.
vlm

Evaneni 2010.11.21. 15:44:31

Martelyman tobbi ke'pe't is erdemes megnezni!

Jo kepeket valasztottal indulasnak, Xlator.
Mindharom kep kedvencem, hangulat, kompozicio, erzelmek, humor...

xlator 2010.11.21. 18:01:58

Köszönöm Éva néni. De valójában tényleg a fotók készítőinek jár a dicséret.

PINGU · http://bolygopingvin.blogspot.com/ 2010.11.22. 08:19:10

Én a "Tényleg ti, hogy keresgéltek az indafotón? " kérdésre válaszolnék. Valamelyik ismerősöm által bekedvencelt képek között tallózok. Ha megtetszik valakinek a képe akkor megnézem az illető többi képeit is. Ezután az ő kedvenc képei között szoktam válogatni újabb érdekes kép után. Ha megvan a következő áldozat akkor az ő kedvenc képeiben válogatok és így tovább amíg bele nem futok egy olyan kartácsba akinek (sajnos) nincsenek kedvenc képei. Szerintem egy fotósról az is sokat elmond, hogy neki milyen képek tetszenek. :)

xlator 2010.11.22. 09:22:54

@PINGU: Érdekes taktika, viszont kicsit kevés esélyt adsz másoknak, de nem szeretnélek hibáztatni. Elvégre is pont erre voltam kíváncsi. Köszönöm a választ.

PINGU · http://bolygopingvin.blogspot.com/ 2010.11.22. 09:28:32

Miért adnék kevés esélyt? Hiszen a kedvencelő kedvéncének a kedvencét nézem meg sokszor olyan embereknél akiknek a képeit még soha nem láttam. Nagyon sok jó képet-képeket találtam már így. Inkább a véletlen valószínűségre bízom a dolgot.

xlator 2010.11.22. 09:45:55

@PINGU: Azt írtam kicsit, viszont meggyőztél!
:-)

Evaneni 2010.11.22. 15:21:00

@PINGU: En is igy csinalom!:)

Evaneni 2010.11.22. 20:19:33

Komolyabbra forditva a szot...Vlm baratunk fotojarol egy pillanatra azt hittem, hogy valodi. Aztan azt, hogy a torony a valodi es a kep pedig montazs:).
Aztan kinagyitottam es meglepodve lattam, hogy mm-re passzol minden.
Nagyon a "kezeben" van a szog a fotosnak, hogy ennyire pontosan meg tudta ismetelni.
Grat!

vlm_ · http://vlmworld.com 2010.11.23. 16:17:02

Köszönöm Tisztelt Országgyűlés!
Az ilyen montázsok titka, hogy azok a képek, melyeket össze akarunk illeszteni, azonos gyújtótávolsággal és blende értékkel, hasonló napszakban és fényiránnyal, valamint azonos szögben legyenek fotózva. A többi már gyerekjáték.

xlator 2010.11.23. 18:43:55

@vlm_: Természetesen ez ilyen egyszerű, csak mindig tartsuk be vlm_ receptjét!
Kár, hogy nekem még ilyen jól nem sikerült soha.
:-))

Gomba68 2010.11.25. 18:12:58

Köszönöm Xlator.
Pontos adatokat nem tudok mondani, de úgy értesültem, hogy az idei áradás komolyabb károkat nem okozott.Pár évvel ezelőtt sokkal magasabban tetőzött erre felénk a Duna.Igaz, hogy ez nem vígasz annak akinek vízben állt a kertje vagy a nyaralója napokig.
süti beállítások módosítása